Vacature

Office assistant / Onthaalmedewerker

Contacteer ons

Miguel Lagae
Bestuurder
051 21 25 58
miguel@franklagae.be

Olivier Lagae
Bestuurder
051 21 25 58
olivier@franklagae.be

Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor mensen? Hou je van structuur, orde en een vlekkeloos onthaal? Dan is dit jouw kans om het visitekaartje én de administratieve motor van ons kantoor te worden!

Waarom dit dé job is voor jou:

📌 Jij bent het eerste gezicht én de stem van ons kantoor.

Je ontvangt bezoekers met de glimlach, neemt inkomende telefoons professioneel aan en zorgt ervoor dat elke klant zich meteen welkom voelt.

📌 Je houdt van structuur en orde.

Van het beheren van agenda’s tot het verwerken van administratieve documenten: jij zorgt ervoor dat alles netjes, correct en overzichtelijk blijft.

📌 Je helpt collega’s en klanten vooruit.

Je ondersteunt onze dossierbeheerders en zaakvoerders administratief, begeleidt klanten vlot in digitale processen en zorgt ervoor dat dossiers tot in de puntjes in orde zijn.

📌 Je denkt mee, organiseert en ontzorgt.

Dankzij jouw proactieve en nauwkeurige aanpak kunnen je collega’s zich focussen op hun kerntaken, en blijven administratieve workflows vlot draaien.

 

Wat jij gaat doen:

  • Telefonie en onthaal beheren
  • Afspraken plannen en agenda’s opvolgen
  • Administratieve dossiers beheren en archiveren
  • Brieven en mails opmaken en versturen
  • Boekhoudkundige administratie ondersteunen (zoals aankoop- en verkoopfacturen verwerken)
  • Meehelpen digitale klantenprocessen begeleiden
  • Vergaderzalen netjes houden en voorbereiden

 

Jij past perfect in ons team als:

  • Je administratief sterk en punctueel bent
  • Je sociaal en communicatief vlot bent, met een verzorgd en representatief voorkomen
  • Je goed overweg kan met MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Je het Nederlands perfect beheerst, mondeling én schriftelijk. Basiskennis van Frans & Engels is een pluspunt

 

Wat je van ons mag verwachten:

✔️ Een voltijdse of 4/5 job met flexibel uurrooster

✔️ Een competitief loonpakket, aangevuld met maaltijdcheques (€8), onkostenvergoeding en extra compensatiedagen bovenop 20 wettelijke verlofdagen

✔️ Een mooi ingericht kantoor met een warme, familiale sfeer

✔️ Leuke collega’s, jaarlijkse teambuilding en afterwork

✔️ Respect voor je work/life-balans

✔️ Een gevarieerde job waarin geen dag dezelfde is

 

 Jouw uitvalsbasis:

Ons kantoor in Roeselare — makkelijk bereikbaar en omringd door enthousiaste collega’s.

 

📩 Interesse?

Laat van je horen! Stuur je cv en motivatie naar [contactgegevens] en misschien word jij binnenkort ons nieuwe gezicht aan het onthaal!

 

Solliciteer hier

Ben je een krak met cijfers en heb je zin om deel uit te maken van een warm en gedreven team? Spreekt de vacature je aan? Vul hieronder je gegevens in en vertel ons wie je bent. We nemen snel contact met je op.